Yesterday!




Igårmorse gick jag som sagt hem ifrån redan före klockan nio. Och gick gjorde jag verkligen. Skulle gå ner till Bethesda och testade då en väg som jag aldrig gått förut, men kom inte alls ut där jag hade tänkt. Så vad jag hade tänkt skulle bli en genväg blev nog snarare en senväg, men fram kom jag till slut iallafall och vädret var ju helt underbart så jag var glad ändå.

Förövrigt så har jag inte varit hos en frisör på nu närmare nio månader, vilket innebär att jag varken klippt mig eller gjort slingor sedan förra sommaren. Men oj vad jag gillar det!!

Kommentarer
Postat av: maajaz

Fin header! :)

2011-05-29 @ 16:52:12
URL: http://www.maajaz.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0