Torsdag


Jag hade ingen bil imorse så därför var jag och N tvungna att gå till biblioteket, som tur var så var vädret på vår sida. Inte ett moln och strålande sol, hur underbart?! När vi hade gått i sisådär 40 minuter så tog vi en liten paus vid en stor och enligt N väldigt intressant fontän.
Med tanke på hur långt och mycket vi har gått idag så har inte bara mina ben tränat (vilket i och försig inte är mycket med tanke på tempot) utan även mina armar. Är helt slut i dem efter att ha burit en 2,5 åring medan jag gått i princip hela förmiddagen.. Styrketräning på hög nivå, haha.

Imorgon är det fredag och helgen är mer än varmt välkommen! Därav ska jag sova nu, godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Emelin

älskar bilden du har i din profil! :) den med glassen... typ, haha :)

2011-05-06 @ 19:58:39
URL: http://meaaa.blogg.se/
Postat av: "trodde att det var en glass tjejen"

eller det är en milkshake såg jag nu! :)

2011-05-06 @ 19:59:10
URL: http://meaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0