Lördag


Har tittat lite extra efter den perfekta halsringen ett bra tag nu, dock utan att lyckats. Men så förra helgen när jag och S gick in i en affär med massa skitsaker rent ut sagt, de hade väl näst intill allting men det mesta var trots allt skräp. Men så hittade jag en halsring, tror i och försig att det egentligen är något annat men sak samma. De kostade $2 styck så jag kunde inte låta bli, köpte därmed en i silver och en i guld.
Nu ska jag ta med mig kameran, min nya lins och gå ut och njuta av dagen. Ha en bra lördag allihop!

Jag ägnar även en extra tanke åt min söta kusin som har konfirmerats idag. Hoppas att det gick alldeles utmärkt, kram på dig.

Kommentarer
Postat av: Malin !

åh, vad söt du är sara! ja, det gick väl som planerat och fick massa fint , kram på dig!

2011-05-07 @ 22:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0