Fredagsmys?!


Galet lugn fredagkväll. Slutade jobba vid sextiden och sedan dess har jag inte gjort mycket alls. Har mest legat i sängen och gjort olika saker på datorn, framför allt redigerat en del fotografier. Har en massa foton som måste redigeras, både från innan, under och efter veckan i New York. Men nu har jag iallafall börjat och det känns väldigt bra, speciellt med tanke på att det inte direkt blir färre fotografier som måste redigeras ju mer tiden går.
Redigerade alldeles nyss det här fotografiet, och jag måste erkänna att jag tycker om det mer och mer för varje gång jag tittar på det. Jag tog det på en färja i New York, så i bakgrunden är Manhattans skyline och längst till vänster även Frihetsgudinnan.

Kommentarer
Postat av: cissi

åh, snyggt! :D

2011-05-14 @ 09:40:58
Postat av: sofie

fin blogg :)

vill du gå in på min blogg och säga vad du tycker om iphoneskalet. vet inte om jag ska köpa det eller inte... hjälp?

tack på förhand och förlåt om jag störde :) kram!

2011-05-14 @ 13:28:12
URL: http://www.nattstad.se/sofiecesarino

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0