Den godaste brunchen!


Igårkväll ställde jag mobilen på sju, sju en lördag - helt galet! Men jag gjorde det iallafall, gick dock inte upp förrän vid halv åtta men det är inte fy skam det heller. Anledning till att jag ställde klockan denna lördag var för att jag behövde gå till banken och den öppnade nio, så då tyckte jag att det var smart att vara där när den öppnar och sedan ha hela dagen framför mig.
Efter besöket på banken som gick betydligt fortare än väntat, var därifrån på bara några minuter, sådant gillas skarpt, så begav jag mig till Pannkakshuset för brunch. Utan att överdriva är detta lätt den godaste brunchen, amerikanska blåbärspannkakor och ett glas färskpressad apelsinjuice, yummi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0