Åtta månader.

Idag är det den 13de maj, fredagen den 13de till på köpet, vilket innebär att jag varit i Usa i åtta månader. Känns som det bara var någon månader sedan jag hade varit här i fyra och sa att en tredjedel var avklarat, men nu är alltså två tredjedelar avklarade. Helt galet! Tiden går så enormt snabbt, veckorna bara försvinner men samtidigt känns det som en evighet sedan jag stod på Landvetter där hemma i Sverige och gick på flyget till mitt livs äventyr. Det läskiga är att saker som var nya, jag tänkte på eller som störde mig i början märker jag inte ens längre. Att vattnet smakade klor och att det luktade badhus när man duschade det känner jag inte längre, och lika mycket som sådana saker har blivit ens vardag och helt naturligt så börjar jag glömma saker hemifrån. Jag minns inte längre hur vissa saker där hemma smakar, luktar och inte heller alltid hur de ser ut. Detta är ett tydligt tecken på att man har varit hemifrån alldeles för länge antar jag.. Saknar det! Och saknar alla er..

Kommentarer
Postat av: cattan

Hej!!

Välkommen in till min smyckesblogg där du kan köpa handgjorda smycken till ett mycket bra pris..



www.LadyDesign.blogg.com



uppdatera sidan så ser du dom nya priserna :)

2011-05-13 @ 18:45:25
URL: http://cattans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0