A big thunderstorm.




Det där angående vädret hade jag tyvärr rätt om. Hann gå i några minuter innan det började åska något fruktansvärt och strax därefter kom även regnet. Fick därmed gömma mig under några träd när det var som värst och däremellan blev det intervallträning från det ena trädet till det andra. Som tur var slängde jag med mig min sjal i sista sekund (är alltid så jäkla kallt i biosalongen) så även den skyddade mig en aning från regnet.
Angående filmen, Hangover part II, gå och se den NU! Den var verkligen jättebra, minst lika bra som ettan. Var dock längesen jag såg den nu så minns inte riktigt men iallafall, tvåan var grym och hela biosalongen skrattade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0