Min lördag.






Gårdagen blev lång och riktigt bra! Förmiddagen tillbringade jag ju som ni vet i skolan, och när jag sedan slutade vid ett-tiden så begav jag mig in till D.C. för att möta upp Maria för lunch. Det blev en lång, mycket trevlig och god lunch, och när vi sedan skiljdes åt vid sex-tiden tog jag  metron till Bethesda och mötte upp Stella. Precis som varenda invånare här i stan (våren och värmen kommer och staden kryllar av människor igen) så gick vi och åt en bit mat, det blev efter många om och men mexicanskt. Mätta och glada begav vi oss sedan till biosalongen och såg den nya filmen The Red Riding Hood. Jag måste rekommendera er att se den, riktigt bra, dock håller inte Stella med mig så risken finns väl kanske att ni inte gör det heller..

Kommentarer
Postat av: frida

fin blogg :)

2011-03-13 @ 17:08:29
URL: http://frudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0