I'm still sick


Idag mår jag sämre igen, usch usch usch. Har legat i sängen hela dagen och lär troligtvis fortsätta med det tills jag somnar ikväll. Det finns näst intill inget värre än att vara sjuk, jag hatar det något enormt, och att då vara det när man är ensam på andra sidan jordklotet kan ni själva räkna ut hur fruktansvärt det är.
Ihopp om att jag skulle orka ta mig ut och gå en sväng så bytte jag för en stund sedan om till detta, älskar tröjans rygg (!), men nu ligger jag återigen i sängen i mina PJ's och ska alldeles strax titta på en film. Hoppas ni har en betydligt bättre söndag!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Riktigt cool tröja :) gilla! hoppas du får en fin dag

2011-03-21 @ 09:48:58
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0