Fredag



Har tillbringat förmiddagen på en lekplats här i området. Tjejerna sprang runt och lekte och jag satt på en gunga och gungade. Dock var det kallare än vad vi trodde eftersom det var mulet och blåste en del, så efter en stund blev det en rask promenad hem igen på grund av att vi frös.
Nu är vi hemma i värmen igen, och jag ska alldeles strax börja göra pannkakor som jag har lovat tjejerna att de ska få till lunch. En ganska skön fredag med andra ord, dock saknar jag solen, men de har lovat runt 15 grader och sol imorgon så jag håller tummarna. Glad fredag på er!

Kommentarer
Postat av: Emil Casanova

Fin blogg!

Följ mig på bloglovin!

Mvh Emil Aka CasanovaStyle

2011-03-12 @ 12:29:03
URL: http://casanovastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0