Anthropologie




Hittade en helt underbar affär idag. Den var ganska liten, mysig och med en enorm vintagekänsla. Om jag inte misstar mig tror jag även att en hel del saker var just vintage. Hur som så tillbringade jag iallafall en oerhört massa tid i denna lilla affär, hur man nu kan lyckas med det med tanke på att man gick igenom den på mindre än fem minuter. Men det var helt klart värt varenda minut för när jag väl lämnade affären bar jag på en fin kasse. Dock finns det ett par oerhört fina Keds där som jag konstigt nog inte köpte. Finns de kvar nästa gång jag går dit kan jag nog inte motstå att köpa dem..

Kommentarer
Postat av: Lily

Ok, varsågod :)!

2011-03-06 @ 01:34:01
URL: http://lilysdays.blogg.se/
Postat av: Elin

DEN ÄR NAAAJS! Trodde inte vi hade den här innan, har bara varit i den i LA men nu i förra veckan hittade jag en här : )

2011-03-07 @ 19:37:10
Postat av: Sara

Elin: Ja visst är den, übermysig!!! Jaha där ser man, vilket sammanträffande, haha (;

2011-03-07 @ 19:48:07
URL: http://sararagnvaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0