Ändrade planer!


När jag hade tagit metron in till D.C. för att där byta till den som tar mig till Elin så visade det sig att den linjen var avstängd. Fick därmed ringa Elin och tyvärr avboka vår söndagsträff. Eftersom jag redan hade åkt en bit kändes det fruktansvärt onödigt att åka hem direkt igen så därmed fick det bli lite shopping istället, eller rättare sagt tröstshopping, haha. Det blev ett besök på efterlängtade H&M (finns nämligen inget H&M på mallet eller i Friendship Heights dit jag oftast åker) och oj vad det tröstshoppades. Jag tog en shoppingbag och lyckades till slut fylla hela den, hade helt seriöst över tjugo olika plagg till omklädningsrummet. Kan dock garantera att jag slussade bort betydligt fler än hälften, som tur var. Men ni kanske ser vilken färg som lockar mig mest nu? Det är ju nämligen vår nu och då byter jag min svarta garderob mot betydligt ljusare färger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0