6 månader i USA

Idag var det sex månader sedan jag stod på flygplatsen hemma i Sverige och helt själv gick på planet som skulle ta mig till andra sidan Atlanten och Usa. Idag har jag alltså varit här i 0,5 år. 6 månader. 26 veckor. 181 dagar. 4 344 timmar. 260 640 minuter. 15 638 400 sekunder. Det är helt oförstårligt och obegripligt men också helt sant.
Dagen till ära har det varit helt underbart väder, inte ett moln, strålande sol och över 15 grader. Jag gick ju som sagt till gymmet i förmiddags och avverkade någon timma där, sedan blev det Bethesdas godaste sallad till lunch och en eftermiddag i solen tillsammans med Stella och glass. Lugn och väldigt skön dag, precis som söndagar ska vara.
Min söndag ur iphonen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0