En kväll på spinningcykeln.


Avslutade den här dagen på gymmet med bland annat ett rejält spinningpass. Och jäklar vad svettigt det var! När jag sedan gick hem från gymmet vid nio tiden var det fortfarande runt 30 grader och fuktigt ute, hur underbart?! På vägen hem fick jag även äntligen se någonting som jag längtat efter ända sedan jag kom hit för knappt nio månader sedan... fireflies!! Så himla coolt. Jag ser redan fram emot morgondagens kväll då jag förhoppningsvis får se fler. Helt magiskt och så fascinerande!

Kommentarer
Postat av: RebeckaLarsson

va gärna med och tävla om att bli dagens blogg? :)

2011-06-01 @ 13:34:14
URL: http://rebeckalarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0