Light Up The Night.



När jag gick till gymmet tidigare ikväll möttes jag av den omtalade snön som skulle komma idag. Trots att det då var mer snöblandat regn än snö så var det faktiskt vitt på marken och fortfarande lite snö i luften när jag gick hem någon timma senare. Ska bli spännande att se hur morgondagen blir.. kommer snön ligga kvar på marken tro? Och om så är fallet, kommer skolan då vara inställd eller åtminstone börja några timmar senare på grund av dessa max 5cm snö? Det återstår helt enkelt att se, men jag håller tummarna för att snön är borta när jag vaknar imorgon.. vill ju ha vår!!

Kommentarer
Postat av: Lisasa

utrolig fine bilder :D

2011-01-12 @ 07:24:31
URL: http://lisasa.blogg.no
Postat av: Monika

Hej!

Vill du bli dagens blogg? Anmäl dig på min blogg genom att skriva att du är med :)

2011-01-12 @ 16:04:16
URL: http://monikafranzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0