How do you know


Det blev en välbehövd och mycket trevlig helg med Elin i Annapolis. Dock fanns ingen tid för bloggning så därav uppdateringen. Istället gick vi på bio - How do you know (dock inte värd att se tyvärr, och absolut inte på bio). Sedan blev det massvis av shopping hela helgen, eller ah shopping och shopping, jag köpte näst intill ingenting - jättetråkigt, men en massa affärer gick vi i iallafall. God mat åt vi också, det blev även en frozen yogurt bara för att Elin aldrig testat det förut, känns bra att jag har skapat ett beroende åt henne måste jag säga, haha.
Nu sitter jag i min säng och ska alldeles strax borsta tänderna och sova, har huvudvärk nämligen så har tänkt bli av med den genom en lång skönhetssömn.

Kommentarer
Postat av: cissi

det här är en av grejerna jag gillar med att du är så långt bort - jag kan gå in på din blogg halv tre på natten och vips så har du skrivit ett inlägg ett par minuter tidigare! ;D

2011-01-11 @ 02:32:14
Postat av: Sara

Haha, vad söt du är Cissi :) dock har jag varit oerhört dålig på att uppdatera nu det senaste, ber om ursäkt och ska försöka bättra mig!

2011-01-11 @ 03:06:52
URL: http://sararagnvaldsson.blogg.se/
Postat av: MENIVER - A walk to remember

Härlig blogg :)

Ha en bra dag.

Kram♥

2011-01-11 @ 08:13:57
URL: http://meniver.blogg.se/
Postat av: Anonym

søt blogg

2011-01-11 @ 09:34:18
URL: http://aboutandrea.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0