Ett försenat Gott Nytt År!

Inviger det nya året med en årsresumé av år 2010:

Gjorde jag något som jag aldrig har gjort förut?
Massvis!
Bästa dagen?
Svårt val, men står helt klart mellan balen och studenten.
Mest använda köp?
Iphone 4 med tanke på att jag bara haft den några månader, men annars mina låga vita Converse.
Största framgång år 2010?
Beror på hur man ser det, men personligen att jag och mina underbara J:n har hittat tillbaka till varandra igen, och trots att jag nu är på andra sidan jorden så är vi närmare varandra än på länge. Saknar er dock varje dag mina fina vänner!
Spenderade mest pengar på?
Min nya älskling, Canon EOS 50D + EFS 18-200mm
Klädesplagg jag har varit beroende av?
Kyla: mina stora stickade halsdukar. Värme: mina klänningar och jeansshorts.
Ätit allra mest?
Räkbaguetter/smörgåsar på Viskan. Levde näst intill på dem i somras.
Datum jag aldrig glömmer år 2010?
Bal, 28 maj. Student, 11 juni. Usa, 13 september.
Vilka sånger påminner mig om år 2010?
We No Speak Americano, Utan Dina Andetag, Från och Med Du.
Gått i för skor?
Converse!! Även försökt bättra mig med att använda klackskor...
Gjort mig mest stolt?
Mitt projektarbete tror jag. Tror jag arbetade med det sisådär 6 timmar/dag sista veckan men när betyget var satt var det helt klart värt det.
Mest minnesvärda händelsen?
Bortsett från student och allt det där, helt klart Grekland och Samos med min underbara familj och älskade människor.
Största lyckan?
Friheten som studenten förde med sig.
Största besvikelsen?
En viss vänskap.
Årets äventyr?
Utan tvekan när jag satte mig på flyget till Usa alldeles själv den 13:e september och påbörjade mitt år som au pair.
Bästa bok jag har läst år 2010?
Seg som jag är så läste jag inte Twilightböckerna förrän i somras då jag slog till och köpte allihop. Och fyran "Breaking Dawn" var helt klart den bästa bok jag läst på länge.
År 2010 fyndade jag?
En hel del. Började med en skinnjacka förra vintern och slutade med en dunjacka från Ralph Lauren nu för någon vecka sedan. Och mer ska det bli 2011, ohja!

Kan som avslutning på det hela meddela att jag tycker det känns helt obegripligt att jag ska tillbringa sisådär tre fjärdedelar av år 2011 här i Usa, helt oförstårligt. Och en annan liten upplysning är att mitt år 2010 blev sex timmar längre medan mitt år 2011 kommer bli sex timmar kortare än i vanliga fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0