Min kväll genom Iphonen.


Tidigare ikväll när jag gick till köket för att fixa vitlöksbröd och vindruvor till kvällsmat låg det ett paket på bänken och väntade på mig. Det var från Sverige och från en galet saknad och underbar vän. Överraskad och med ett leende på läpparna gick jag återigen ner till mitt rum, åt maten och tittade på Dear John (bättre sent än aldrig). Resterande del av kvällen har jag sedan läst lite olika tidningar, och jag kan garantera att paketet innehållande bland annat Ahlgrens bilar och Marabou Polka helt klart gjorde min kväll.
Bara för att jag har världens bästa där hemma som jag saknar mer än något annat!

Kommentarer
Postat av: Rasmushelene

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2011-07-29 @ 07:30:14
URL: http://rasmushelene.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0