Lycka på hög nivå.

När jag slutade arbeta tidigare idag begav jag mig ganska direkt till gymmet, det vill säga runt 19-tiden. Under denna promenad fylldes jag av lycka med tanke på att det fortfarande var hyfsat varmt ute. Hade endast på mig en kofta och skinnjacka och efter halva promenaden åkte skinnjackan av. Väl på gymmet blev det ett ganska hårt träningspass i form av spinning och styrka. När jag sedan var klar och skulle gå hem förberedde jag mig på att det skulle vara betydligt kallare ute men tro det eller ej så var det fortfarande ganska skönt, självklart betydligt svalare men fortfarande varma vindar. Även under denna promenad blev jag alldeles för varm och var tvungen att ta av mig jackan. Den 17 februari runt 21-tiden gick jag med andra ord i jeans, t-shirt, kofta, en scarf och med jackan under armen utan att frysa det minsta, det kallar jag lycka! Kan även meddela att jag sett barn springa runt i t-shirt och shorts idag och mer än 50% hade lämnat jackan hemma. Hoppas så mycket det bara går att denna värme stannar och att våren verkligen kommer på riktigt nu.. hoppas hoppas.

Kommentarer
Postat av: amanda - fotoblogg ♥

Har en dagens länk tävling på bloggen anmäl dig gärna, jag presenterar vinnarne i kväll!

2011-02-18 @ 09:18:40
URL: http://mandispersson.blogg.se/
Postat av: Elin

Vill inte förstöra din lycka..men det ska snöa på tisdag!! HAHA. jag blev ledsen när jag hörde det!!

2011-02-19 @ 00:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0