Happiness!

Wiie, underbar fredag! Vaknade imorse och tittade på mobilen för att se vad klockan var och hur långt det var kvar tills jag skulle gå upp. Till min fasa var kl 7.30 och jag var tvungen att gå upp illa kvickt, alarmet hade inte ringt. När jag sedan gjorde iordning barnen för skolan kom farmor och berättade att hon skulle ta med sig N ut idag så att jag skulle vara ledig till kl 2 pm. Lycka!
Nu ligger jag därför i min säng igen, ska ta en powernap - är nämligen sjukt trött. Och sen ska jag njuta av min lediga tid. Kanske ska gå en sväng och utforska området lite, hm, vi får se. Oerhört skön start på helgen iallafall. Och på tal om helg så längtar jag något enormt till imorgon då Jacqueline ska komma och sen blir det helhelg med den snyggingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0