Efterlängtat återseende!

Gårdagen var lång och händelserik. Först var jag med familjen nere i Bethesda, där vi besökte bokhandeln, lekplatsen och åt på en Mexicansk grill. Därefter tog jag Metron för första gången och helt själv (stolt tjej, haha) till DC för att möta upp Jacqueline och hennes vän Elin. Eftersom de två hade en riktig turistdag i DC men redan besökt det mesta när jag anslöt mig till dem var det i princip bara Tha Natural Museum som återstod, dock var det riktigt tråkigt faktiskt. Så det blev ett kort besök där innan vi begav oss till Pentagon City och köpcentrumet där för en eftermiddag med shopping. Riktigt mysig och efterlängtad dag tillsammans med J och E! När jag sedan kom hem vid 9 pm ringde familjens förra au pair Stella mig och undrade om jag ville tillbringa kvällen med henne och några andra au pairer i området. Fullspeckad dag med andra ord, men det var skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0