En riktig bakdag!

Idag har det varit en riktig slappardag. Jag och Stella har tillbringat hela dagen i hennes kök, bakat, ätit och bara tagit det allmänt lugnt. Vi gjorde galet mycket müsli för några timmar sedan, sen bakade vi kanelbullar, min glutenfria deg smakade dock fruktansvärt äckligt så jag slängde alltihop och gjorde chockladbollar istället. Till middag gjorde kokade vi majskolvar och ris, enkelt, snabbt men ack så gott. Nu sitter vi här vid varsin dator, lyssnar på bra musik, pratar och äter chockladbollarna medan Stellas bullar gräddas i ugnen.





Kommentarer
Postat av: cissi

glutenfri deg, bra där sara! synd att den inte smakade :(

2010-10-11 @ 18:07:44
Postat av: Sara

Ja jag vet, men ne usch vad äcklig den var. Men jag ska absolut testa igen, och lyckas!! ;)

2010-10-11 @ 19:51:11
URL: http://saaaaaaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0