Ralph Lauren, I'm in love.

Tanken var ju att jag skulle köpa träningskläder idag men vi orkade inte åka runt till en massa olika affärer och jag lyckades inte hitta några som tilltalade mig i de affärer vi var i så därför blev det inga. Attans! Men om orken finns där kanske det blir ett besök på en affär där jag vet att det finns bra träningskläder i veckan istället. Ska jag vara ärlig så blev det inte speciellt mycket shopping överhuvudtaget idag, vilket i och försig är bra för plånboken. Men jag lyckades iallafall hitta en svart sjal, äntligen, och ett par helt underbara pyjamasbyxor. Och det är okej att ni kallar mig töntig som köper Ralph Lauren pyjamasbyxor, men jag älskar dem och de var billiga, annars hade jag aldrig köpt dem. Men jag kan faktiskt själv erkänna att jag blivit lite av en märkestönt sedan jag kom hit..

Kommentarer
Postat av: cissi

nej fyfan nu blir jag avundsjuk! äckligt snygga pyjamasbyxor!

2010-10-17 @ 21:25:49
Postat av: Sara

Haha, om du är snäll och påminner mig kan jag nog fixa ett litet paket till dig ska du se (; eller iaf ta med något hem sedan. Ja jag älskar dem!! Hur sköna och underbara som helst.

2010-10-18 @ 01:22:14
URL: http://saaaaaaraa.blogg.se/
Postat av: cissi

haha jag är alltid snäll! ;) kan jag förstå, dom ser äckligt sköna ut :D det var jag som kommenterade bilderna vid fontänen förresten, vet inte vart mitt namn tog vägen, haha!

2010-10-18 @ 21:44:58
Postat av: Sara

Haha, tur för dig då med andra ord ;) Bor i dom!

Ah, okej, haha.. knepigt. Men söt du är (:

2010-10-19 @ 00:55:27
URL: http://saaaaaaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0