But it's a heartless drug I'm addicted to.

Kom självklart hem med några påsar även denna dag. Någon som är förvånad? Montgomery Mall var ett riktigt stort köpcentrum med massor av affärer. Och eftersom jag har blivit galen i ringar kom jag nu hem med hela tre stycken från Forever 21. Kameran är dock lite stor men tyckte den var så jäkla cool så var bara tvungen, och de andra skönheterna gick ju inte att motstå, och speciellt inte med tanke på att de kostade runt 10 kr/styck. Måste bara säga att jag åt världens godaste sushi idag med. Har inte vågat mig på att äta sushi på något annat ställa än Eest i Borås innan eftersom det är grymt där, men idag alltså, ojojoj.. Det finns inga ord för hur gott det var. Lär garanterat bli sushi en dag i veckan nu framöver, underbart gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0