Been in two places at once.

Kom precis in från en riktigt lång promenad tillsammans med Stella och hennes två hundar. Vi gick ända ner till Washington DC vilket innebär att jag nu även har varit på två ställen samtidigt, både i Maryland och DC, stod nämligen med en fort i vardera delstat.. lite coolt ändå. Dock har det verkligen blivit kallt här nu, helt galet hur snabbt det har gått. Förra veckan var det varmt och jag kunde gå barbent men nu fryser jag i jeans och tröja. Vet att det är betydligt kallare hemma i Sverige så ska väl inte klaga, jag kan ju trots allt gå i skinnjacka på kvällen utan att frysa men mina händer är som is, måste köpa mig ett par vantar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0