Thanksgiving!

Har nu firat min första Thanksgiving någonsin, vilket jag måste säga är en väldigt trevlig och framför allt god helgdag. Med tanke på att denna dag i princip enbart går ut på att äta så har jag garanterat lyckats.. sitter just nu i min säng och är mer än proppmätt!! Men oj så gott det var. Vi åt kalkon, makaroner&ost, sötpotatis, tranbärssås (oerhört god!), någon annan sås och grönsaker, plus majsmuffin, sedan åt vi äppelpaj, sötpotatispaj och glass till efterrätt. Trots att vi åt så att vi nu är för mätta allihop så har vi hur mycket rester som helst så det var tur att maten var god med tanke på att vi lär få äta den i flera veckor framöver...


Kommentarer
Postat av: neli

åh va mysigt med thanksgiving hihi :)



härlig och höra att det är bra. jo tack, det är bara bra här också :) det är ju fredag och helg så man ska inte klaga!



kram på dig och hoppas att du får en supertrevlig fredag :)

2010-11-26 @ 16:04:04
URL: http://simplyneli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0