Stolt tjej!


Väl nere i F.H. spenderade jag återigen en massa pengar, men nu är iallafall alla julklappar som ska skickas hem till Sverige köpta. Efter shoppingen begav jag mig hem igen, packade ihop träningskläderna och mötte upp Stella i Bethesda. Kvällens timmar spenderade vi sedan på gymmet, och nu äntligen har jag även blivit medlem så nu ska jag bannemig bli duktig!! Känner dock att jag har gjort av med alldeles för mycket pengar den här helgen.. usch! Blir till att träna mer och shoppa mindre de kommande veckorna med andra ord, haha.
Just det, första advent idag.. Kan dock inte riktigt förstå det med tanke på att december känns väldigt avlägset för mig (men icke då). Med tanke på att jag i princip inte har varit hemma på hela dagen så har det heller inte blivit något adventsmys för min del. Försöker dock gottgöra det i form av att äta vinterns första clementin nu, lite julkänsla iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0