SEMACK!

Måste bara berätta detta!!
När jag var inne i en sportaffär tidigare idag så såg jag en hylla där det fanns Converse, dock var det en barnhylla men med tanke på att skorna var på rea, $25/paret, så tog jag mig en titt. Chansen fanns ju faktiskt att barnstorlekarna skulle gå ända upp till min storlek eftersom jag har 3,5 (36) på Converse. Jag frågade därför en tjej som arbetade där:
-Excuse me, what's the maximum size of these Converse?
- Is it for you?
- Yeah?
- Adult shoes are over there.
- Yes I know, but what's the maximum size of these children shoes?
- It's 3, but adult shoes are over there.
- Yes I know, but I have 3,5 so that's why I wondered.
- Yeah, and 3,5 is over there.
Hon var verkligen världens bitch. Hennes attityd, usch! Blev så irriterad så jag gick och hämtade en av barnconversen i storlek 3 och provade den. Och vet ni vad? Den passade, wiie. Så jag tog Conversen från barnavdelning och gick stolt till kassan där samma tjej skulle ta betalt. Ha!!
Förstår ni hur glad jag är? Köpte idag alltså ett par nya Converse för sisådär 150 svenska riksdaler, wiiie. Det lönar sig att ha små fötter, helt klart. I och försig kostar vanliga Converse mindre än halva priset av vad de gör i Sverige här med så det hade inte varit hela världen om 3orna faktistk hade varit för små..

Kommentarer
Postat av: Lejla

snygga! vill oxå ha ^^

2010-11-07 @ 23:23:32
URL: http://candygirl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0