Baseball!

Efter en biltur på över två timmar (skulle ta 30 min) så kom vi äntligen fram. Kan dock meddela att vi var helt vilse, fick stanna och fråga vart vi var.. han som körde och hon som läste kartan lyckades inte så bra med andra ord, och jag satt i baksätet så var inte inblandad i det hela förrän vi var vilse, haha. Men som sagt, till slut lyckades vi komma till stället där vi kunde spela baseball så ja, nu har jag även testat på detta. Dock måste jag erkänna att jag var riktigt rädd innan jag gick in i "buren", varningsskylten gjorde det ju inte bättre direkt. Börjar känna mig som en riktigt amerikan ;) haha. Hemresan tog som tur var inte lika lång tid men en del felkörningar blev det minsann även där och tro det eller ej men det var mycket tack vare mig som vi till slut kom på rätt väg och kom hem, mitt lokalsinne bättrar sig (yeei). Väl tillbaka i Bethesda blev det mexicansk mat och frozen yogurt, inte alls fel.





Kommentarer
Postat av: weni

2010-11-18 @ 08:33:31
URL: http://www.wenib.blogg.no
Postat av: weni

Så søt da!:) så kjempe morsomt ut!:)

2010-11-18 @ 08:34:05
URL: http://www.wenib.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0